
Zadzwoń teraz: +48 12 251 10 35
Serwis, montaż, awarie: +48 516 440 414
GWARANCJA I SERWIS
Dla przypomnienia, poniżej prezentujemy warunki gwarancji i serwisu Nice.
1
Krok 1
Sprawdź...
czy Autoryzowany Partner Handlowy Nice wypełnił wszystkie obowiązkowe pola w karcie gwarancyjnej – bez nich karta gwarancyjna będzie nieważna!
2
Krok 2
W terminie 60 dni..
od dnia instalacji zarejestruj swój produkt za pomocą formularza rejestracyjnego na www.nice.pl
3
Krok 3
Między 10, a 12 miesiącem...
od dnia instalacji (a następnie po 22, 34, 46 miesiącu) zgłoś się do Partnera Nice w celu wykonania przeglądu technicznego
4
Krok 4
Sprawdź, czy Instalator...
dokonał odpowiedniego odpisu w Twojej karcie gwarancyjnej! Zachowaj dokument potwierdzający płatność za usługę (faktura VAT/paragon)!
5
Krok 5
Zakupiony produkt...
uzyskał 5-cio letnią gwarancję Nice. W razie zgłoszenia reklamacyjnego przedstaw kartę gwarancyjną oraz dokument potwierdzający dokonanie przeglądu.
DANE KONTAKTOWE
Biuro Kraków:
Czarnochowice 222
(ul. Kokotowska)
32-020 Wieliczka
Godziny otwarcia biura:
Pn - Pt: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:00 - 13:00
Telefony:
+48 516 440 414
+48 12 251 10 35
Serwis/Montaż/Awarie 24h:
+48 516 440 414